onsdag 7 november 2012

Musik

Det är mycket musik nu känns det som. För inte så länge sedan så kom jag ju över biljetter till First Aid Kit i januari. Nästa vecka bär det av till kuststaden för en konsert med Eva Dahlgren tillsammans med kompis I, och igår landade den här cd:n i min brevlåda.


Dessutom så läste jag i skvallerpressen på morgonen att det är spikat och klart att The Boss ska spela i Danmark till våren, och att han i anslutning till det även kommer till Sverige. Om det skulle visa sig vara sant och om jag då skulle lyckas få tag i biljetter så skulle jag vara en väldigt lycklig tjej. En livekonsert med Bruce Springsteen står nämligen med på min Bucketlist.

5 kommentarer:

  1. Nääääääää, har du köpt den? Visst är den bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit lyssna än, men jag ser fram emot att få göra det.

      Radera
  2. Följer gärna på Bruce!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste tyvärr en dementi på ryktet om Sverigespelningen idag, men om han hade kommit så hade jag mer än gärna delat den upplevelsen med dig. :)

      Radera
    2. Vilken usel kompis jag är Ingela. Den här tidigare konversationen glömde jag helt bort i stressen som uppstod i och med det korta biljettvarslet, det blev "bara" biljetter till mig och syster S. Jag får försöka gottgöra dig på nåt vis och hoppas att du förlåter mig.

      Puss och kram

      Radera