måndag 5 september 2011

Bucketlist

Har någon av er gjort en Bucketlist? Ni vet, en lista över 99 saker som ni vill göra innan ni dör. Jag har börjat fila på en men det är svårt att komma på saker. Jag är inte sådär väldigt äventyrlig av mig och rätt nöjd med det liv jag lever, så jag har bara fått fram 17 saker hittills. Två av dem är verkställda och det är musikal i London samt ett besök på slottet Hampton Court utanför London. Kvar är nu bland annat ett besök i Sixtinska kapellet, åka Hurtigrutt och prova flugfiske. Men vilka 82 saker vill man mer göra innan man kolavippar?! Någon som har några förslag?

4 kommentarer:

  1. Gå med på facebook? ;)

    SvaraRadera
  2. Nähä du, den gubben går inte...:)

    SvaraRadera
  3. Men du skulle väl kunna söka till Idol?? Snälla?

    SvaraRadera
  4. Jag är nog lite för gammal för att falla Idoljuryn i smaken...men annars så...;)

    SvaraRadera